Zahraniční SEO » SEO pro USA, online marketing ve Státech

SEO pro USA, online marketing ve Státech

Potřebujete dobrou strategii

Vypracujeme váš plán úspěchu v digitálním světě USA včetně získání organické návštěvnosti a vybudování reputace a silného brandu. Máme zkušenosti s globální expanzí startupů.

SEO audit pro americký trh

Je využitý potenciál vašeho webu na 100 %? My jsme přesvědčeni, že ne. USA je velmi konkurenční trh a zpravidla vítězí ten, kdo myslí na detaily.

Analýza klíčových slov v angličtině

Zjistíme, na která slova byste se měli v USA zaměřovat. Některá jsou ale natolik konkurenční, že nemá smysl se s nimi vůbec zabývat – nabídky cen za proklik mohou dosahovat i stovek dolarů. Proto se vyplatí této oblasti věnovat plnou pozornost.

Budování brandu v USA

Jste-li začínající start-up, nebo zavedená firma, která chce do USA expandovat, potřebujete vybudovat zapamatovatelný brand. V tom vám pomůžeme.

Lokální SEO v USA

Pomůžeme vám získat relevantní organickou návštěvnost z lokálních dotazů.

Copywriting od amerických rodilých mluvčích

Chcete texty v angličtině, které skutečně prodávají? Chcete texty bez cizokrajného nádechu, které vás budou skutečně reprezentovat?

Internetový trh v USA

Přestože na americkém reklamním trhu historicky hrála nejvýznamnější roli televizní reklama, která v posledních letech vždy tvořila nejvyšší podíl ve výdajích za marketing, trend se pozvolna mění. Podle serveru eMarketer by roční výdaje za digitální marketing ve světě koncem roku 2018 měly překročit hranici 270 miliard dolarů, přičemž přes 90 miliard z této sumy mají tvořit peníze investované v USA. V následujících letech se očekává další narůstající podíl digitální reklamy, především na úkor tiskové. USA je tedy velmi konkurenčním trhem a je potřeba k němu tak i přistupovat – s promyšlenou strategií.

Mobilní trh v USA

Používání chytrých mobilních telefonů roste celosvětově. Vývoj v Americe je zmapován na následujícím grafu. Zatímco v roce 2005 se jednalo jen o velice okrajovou záležitost, dnes je situace naprosto jiná. Skoro 70 procent veškeré populace v USA používá smartphone a i s tímto je třeba při optimalizaci webových stránek počítat.

Smartphone penetration in the US
Zdroj: https://www.statista.com/

Přečtěte si, jak se také dělá SEO v USA: Jak dělat SEO v zahraničí? | MladýPodnikatel.cz

USA a sociální sítě

Sociální média také hrají stále důležitější roli. Podíl Facebooku již zřejmě dosáhl svého vrcholu a v Americe je v posledních letech používán přibližně 90 % uživatelů internetu a podobná čísla se očekávají i v budoucnu. V roce 2020 se tak můžeme na americkém trhu setkat až se 180 miliony facebookových uživatelů.

Zvyšuje se ale zastoupení uživatelů ostatních sociálních sítí – nejvyšší nárůst můžeme pozorovat u uživatelů Instagramu – k lednu 2018 ho denně využívalo 25 % Američanů. Ostatní sociální sítě jsou ale také populární – Twitter, Pinterest a Snapchat patří mezi ty nejpoužívanější.

Největší hráči na americkém trhu

Nejnovější odhady hovoří dokonce o 83 miliardách dolarů, které by si za internetovou reklamu měli rozdělit především dva hráči na americkém trhu. Google ovládá zhruba 40 % digitálního reklamního trhu v Americe a Facebook ho s téměř 20 % následuje. Tyto dvě firmy se také dělí o zhruba 57 % trhu mobilního marketingu. Třetí Yahoo je následuje zhruba s 2,5 % podílem a ostatní firmy jako Twitter, Pandora, YP, Snapchat, Amozon, Yelp, LinkedIn je následují.