naše služby

Manuál pro copywritera

Jak využít nejhledanější klíčová slova?

Naučte se používat analýzu klíčových slov pomocí užitečného průvodce s instrukcemi krok za krokem. Je praktický a vytvořený na míru právě Vám
Co se v něm dozvíte?:
  • Jak vytvářet URL, titulky a popisky
  • Jak navrhnout vstupní stránku
  • Jak plánovat obsah pro blogové příspěvky
  • Jak používat klíčová slova ve fotogaleriích
  • A další praktické tipy.

Navíc se naučíte, jak pracovat s jednorázovými i pravidelnými checklisty, které Vám i Vašemu týmu pomůžou s vytvářením obsahu, čímž se zlepší Vaše pozice v online vyhledávání a přivede na Váš web více zákazníků.

Co obsahuje manuál pro copywritera

návod na použití klíčových slov při tvorbě stránek

výběr hlavních klíčových slov pro klíčové vstupní stránky

výběr témat pro psaní blogových článků

Máte dotazy? Jsme k dispozici

Spojme se a pobavme se o nejvhodnější strategii pro Váš business.

Co o nás říkají naši klienti

„Na spolupráci kromě odbornosti oceňuji především praktičnost a srozumitelnost výstupů. Šetří nám to čas a zároveň se díky tomu můžeme při plánování obsahu jednodušeji rozhodovat na zákládě dat.“
Lukáš Fabik

CMO & Co-founder, HARDWARIO

„S výsledky jsme rovněž spokojení. Od listopadu 2019, kdy jsme spolupráci zahájili, vzrostla naše organická návštěvnost z 361 návštěv (sessions) za listopad na:

– 1341 (prosinec, kdy proběhla migrace)

– 2529 (leden)

– 2961 (únor).“

Jiří Ziegler

Managing Director & Co-Owner, CzechUniversities.com

„Na tomto řešení nejvíce oceňujeme to, že nám nějakým způsobem šetří práci a čas – na pravidelné bázi dostáváme ediční plán na měsíc dopředu, se kterým můžeme rovnou pracovat.“

Tomáš Foltán

Sales Director, Agentura Foxy.cz s.r.o.

Napište nám

a my se vám brzy ozveme