naše služby
Manuál pro copywritera
Jak využít nejhledanější klíčová slova?
- Jak vytvářet URL, titulky a popisky
- Jak navrhnout vstupní stránku
- Jak plánovat obsah pro blogové příspěvky
- Jak používat klíčová slova ve fotogaleriích
- A další praktické tipy.
Navíc se naučíte, jak pracovat s jednorázovými i pravidelnými checklisty, které Vám i Vašemu týmu pomůžou s vytvářením obsahu, čímž se zlepší Vaše pozice v online vyhledávání a přivede na Váš web více zákazníků.
Co obsahuje manuál pro copywritera
návod na použití klíčových slov při tvorbě stránek
výběr hlavních klíčových slov pro klíčové vstupní stránky
výběr témat pro psaní blogových článků
Máte dotazy? Jsme k dispozici
Spojme se a pobavme se o nejvhodnější strategii pro Váš business.
Co o nás říkají naši klienti
„S výsledky jsme rovněž spokojení. Od listopadu 2019, kdy jsme spolupráci zahájili, vzrostla naše organická návštěvnost z 361 návštěv (sessions) za listopad na:
– 1341 (prosinec, kdy proběhla migrace)
– 2529 (leden)
– 2961 (únor).“
„Na tomto řešení nejvíce oceňujeme to, že nám nějakým způsobem šetří práci a čas – na pravidelné bázi dostáváme ediční plán na měsíc dopředu, se kterým můžeme rovnou pracovat.“