naše služby

Geografické cílení

Vidí uživatelé správnou mutaci Vašeho webu?

U webů, které existují ve více jazykových mutacích, může dojít k tomu, že budou soutěžit sami mezi sebou nebo zobrazovat nesprávné informace pro příslušný trh

Náš checklist geografického cílení vám pomůže zajistit, aby:

  • Vaši uživatelé našli správnou jazykovou a regionální mutaci stránky
  • Pro každou mutaci stránky byl použit správný jazyk
  • Ve výsledcích vyhledávání byla zobrazována vždy správná mutace

Kdy využít analýzu geo-cílení

tvoříte-li web o více jazykových nebo lokálních mutací

expandujete a chcete, aby si jednotlivé pobočky navzájem nekonkurovaly

jazykové mutace ve vyhledávačích získávají návštěvnost z jiných jazyků či zemí, než by měly

 

Máte dotazy? Jsme k dispozici

Spojme se a pobavme se o nejvhodnější strategii pro Váš business.

Co o nás říkají naši klienti

„Na spolupráci kromě odbornosti oceňuji především praktičnost a srozumitelnost výstupů. Šetří nám to čas a zároveň se díky tomu můžeme při plánování obsahu jednodušeji rozhodovat na zákládě dat.“
Lukáš Fabik

CMO & Co-founder, HARDWARIO

„S výsledky jsme rovněž spokojení. Od listopadu 2019, kdy jsme spolupráci zahájili, vzrostla naše organická návštěvnost z 361 návštěv (sessions) za listopad na:

– 1341 (prosinec, kdy proběhla migrace)

– 2529 (leden)

– 2961 (únor).“

Jiří Ziegler

Managing Director & Co-Owner, CzechUniversities.com

„Na tomto řešení nejvíce oceňujeme to, že nám nějakým způsobem šetří práci a čas – na pravidelné bázi dostáváme ediční plán na měsíc dopředu, se kterým můžeme rovnou pracovat.“

Tomáš Foltán

Sales Director, Agentura Foxy.cz s.r.o.

Napište nám

a my se vám brzy ozveme