naše služby
Geografické cílení
Vidí uživatelé správnou mutaci Vašeho webu?
U webů, které existují ve více jazykových mutacích, může dojít k tomu, že budou soutěžit sami mezi sebou nebo zobrazovat nesprávné informace pro příslušný trh
Náš checklist geografického cílení vám pomůže zajistit, aby:
- Vaši uživatelé našli správnou jazykovou a regionální mutaci stránky
- Pro každou mutaci stránky byl použit správný jazyk
- Ve výsledcích vyhledávání byla zobrazována vždy správná mutace
Kdy využít analýzu geo-cílení
tvoříte-li web o více jazykových nebo lokálních mutací
expandujete a chcete, aby si jednotlivé pobočky navzájem nekonkurovaly
jazykové mutace ve vyhledávačích získávají návštěvnost z jiných jazyků či zemí, než by měly
Máte dotazy? Jsme k dispozici
Spojme se a pobavme se o nejvhodnější strategii pro Váš business.
Co o nás říkají naši klienti
„S výsledky jsme rovněž spokojení. Od listopadu 2019, kdy jsme spolupráci zahájili, vzrostla naše organická návštěvnost z 361 návštěv (sessions) za listopad na:
– 1341 (prosinec, kdy proběhla migrace)
– 2529 (leden)
– 2961 (únor).“
„Na tomto řešení nejvíce oceňujeme to, že nám nějakým způsobem šetří práci a čas – na pravidelné bázi dostáváme ediční plán na měsíc dopředu, se kterým můžeme rovnou pracovat.“