Děkuji všem za pozornost a zpětnou vazbu k mé prezentaci Jak se dělá SEO ve Státech. Přikládám mou prezentaci a odpovědi na dotazy. Pěkný den!
Přečíst více

Korejci negooglí, ale naverují. Korejské vyhledávače přehledně
Plánuje vaše firma vstoupit na korejský trh? Potřebujete, aby se o vás dozvěděli tamější internetoví uživatelé, jejichž komunita platí za nejrychleji rostoucí na světě? Pak se nejprve seznamte
s nejdůležitějšími korejskými vyhledávači. Přečíst více
Cílit jazykově, nebo lokálně? To je, oč tu běží
Tento příspěvek nebude dlouhý. Zato by měl být o to srozumitelnější. Přečíst více
Nejznámější čínské vyhledávače pro váš B2B byznys
V Číně existuje jen pár vyhledávačů, ale největší procento používání zabírá čínský vyhledávač BAIDU, který je jedničkou v čínském vyhledávání. Svoje místo tam má samozřejmě i Google, ten je ale stále z části blokován. Pokud tedy chcete cílit na čínský trh, nezapomínejte i na další vyhledávače. Přečíst více
Co je vlastně to mezinárodní SEO?
Definice dle Moz:
Mezinárodní SEO je proces vytváření vaší webové stránky tak, aby vyhledávače byly schopny snadno identifikovat, které země chcete oslovit a jaké jazyky používáte při podnikání.
Jaký je ale další názor? Přečíst více
Cenzura internetu ve světě
Jak je která země „svobodná“, poznáte podle toho, jak cenzuruje internet. Internetová cenzura je aktuální a vážnější problém, než si myslíme. Vzhledem k tomu, že se sociální média stávají silným nástrojem pro podporu hlasů politické nespokojenosti, internetová cenzura leckde zesiluje.
Přečíst více
Profesní sociální síť LinkedIn v Rusku už nevyužijete
Už od roku 2014 existuje v Rusku zákon, který požaduje, aby webové stránky uchovávaly osobní údaje občanů z Ruska pouze na ruských serverech. LinkedIn na to doplatil. Přečíst více
Co nás maminka naučila o strategii online marketingu
Strategie, marketingový plán, marketingový koncept – říkejme tomu, jak chcete. Na konferencích stále častěji skloňované slovo, které však způsobuje nejednomu markeťákovi děsivé sny. Častěji ale vyvolává nepochopení.
Šest nejčastějších chyb jazykových mutací webů
Jazyková mutace, která je viditelná v jiné zemi, než sami chcete. Nebo hůř, zcela neviditelná. Jazyková mutace, ze které drtivá většina uživatelů ihned odchází a o nějakém obchodním úspěchu se nedá hovořit ani vzdáleně. Takové jsou nejčastější následky chyb jazykových mutací. O jaké chyby se jedná?
Přečíst více
Baidu checklist: buďte vidět v největším čínském vyhledávači
Pokud cílíte na čínské uživatele, neměli byste přehlédnout vyhledávač Baidu, který je nejpoužívanějším vyhledávačem v Číně. Počet měsíčních aktivních uživatelů na mobilu za rok 2015 dosahuje 657 milion MAU v prosinci 2015 (zdroj: prnewswire.com). Počet uživatelů přesáhl 600 tisíc aktivních online marketérů. Na co se zaměřit při optimalizaci webu pro vyhledávač Baidu? Přečíst více