Zahraniční SEO » SEO pro USA, online marketing ve Státech

SEO pro USA, online marketing ve Státech

Co můžeme nabídnout:

Komplexní SEO strategie

Vypracujeme váš plán úspěchu v digitálním světě USA včetně získání organické návštěvnosti, budování reputace, brandu, práce s komunitami v USA, optimalizace pro lokální hledání, využití sociálních sítí apod.

SEO audit pro americký trh

Je využitý potenciál vašeho webu na 100 %? My jsme přesvědčeni, že ne. USA je velmi konkurenční trh a zpravidla vítězí ten, kdo myslí na detaily.

Analýza klíčových slov v angličtině

Zjistíme, na která slova byste se měli v USA zaměřovat. Některá jsou ale natolik konkurenční, že nemá smysl se s nimi vůbec zabývat – nabídky cen za proklik mohou dosahovat i stovek dolarů. Proto se vyplatí této oblasti věnovat plnou pozornost.

Budování brandu v USA

Jste-li začínající start-up, nebo zavedená firma, která chce do USA expandovat, potřebujete vybudovat zapamatovatelný brand. V tom vám pomůžeme.

Lokální SEO v USA

Pomůžeme vám získat relevantní organickou návštěvnost z lokálních dotazů.

Copywriting od amerických rodilých mluvčích

Chcete texty v angličtině, které skutečně prodávají? Chcete texty bez cizokrajného nádechu, které vás budou skutečně reprezentovat?

 

Chcete získat zákazníky z USA?

Kontaktujte nás

SEO pro USA

Internetový trh v USA

Přestože na americkém reklamním trhu hraje nejvýznamnější roli televizní reklama, která v posledních letech vždy tvořila nejvyšší podíl ve výdajích za marketing, v roce 2017 se dle serveru eMarketer očekává změna. V roce 2017 by výdaje za digitální marketing v USA měly poprvé dosáhnout nejvyššího podílu – 38,4 %. Výdaje by se tak mohly vyšplhat až na 77 miliard dolarů. V následujících letech se očekává další narůstající podil digitální reklamy, především na úkor tiskové. USA je tedy velmi konkurenčním trhem a je potřeba k němu tak i přistupovat – promyšlenou strategií.

 

Mobilní trh v USA

Používání chytrých mobilních telefonů roste celosvětově. Vývoj v Americe je zmapován na následujícím grafu. Zatímco v roce 2005 se jednalo jen o velice okrajovou záležitost, dnes je situace naprosto jiná. 81 % populace nad 13 let, která používá mobilní telefon, používá smartphone a i s tímto je třeba při optimalizaci webových stránek počítat.

rozsireni smartphonu
Zdroj: www.comscore.com

Přečtěte si, jak se také dělá SEO v USA: Jak dělat SEO v zahraničí? | MladýPodnikatel.cz

USA a sociální sítě

Sociální média také hrají stále důležitější roli. Podíl Facebooku již zřejmě dosáhl svého vrcholu a v Americe je v posledních letech používán přibližně 90 % uživatelů internetu a podobná čísla se očekávají i v budoucnu. V roce 2020 se tak můžeme na americkém trhu setkat až se 180 miliony facebookových uživatelů.

Zvyšuje se ale zastoupení uživatelů ostatních sociálních sítí – nejvyšší nárůst můžeme pozorovat u uživatelů Instagramu – v roce 2017 by mohl dosáhnout až 40 %. Ostatní sociální sítě jsou ale také populární – Twitter, Pinterest a Tumblr patří mezi ty nejpoužívanější.

Největší hráči na americkém trhu

Nejnovější odhady hovoří dokonce o 83 miliardách dolarů, které by si za internetovou reklamu měli rozdělit především dva hráči na americkém trhu. Google ovládá zhruba 40 % digitálního reklamního trhu v Americe a Facebook ho s téměř 20 % následuje. Tyto dvě firmy se také dělí o zhruba 57 % trhu mobilního marketingu. Třetí Yahoo je následuje zhruba s 2,5 % podílem a ostatní firmy jako Twitter, Pandora, YP, Snapchat, Amozon, Yelp, LinkedIn je následují.

Chcete-li získat zákazníky z USA, kontaktujte nás